Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

bakverk..

Publicerad 2012-04-07 18:48:33 i ,

Gud.. jag blev så sugen på att baka kakor och tårtor idag!
Kollade på ett program som heter konditorskolna och jag blev avis när de gjorde tårtorna.
vill baka mera nu, när jag såg hur fina bakverk de gjorde och vart så himla sugen på det.
Jag vart så himla avis..
Tänkte se om jag kan ladda in lite bilder på bakverks så får ni se.. Jag funderar på att faktikst göra en till hemsida igen och skriva om några bakverk..
Vad säger ni skulle det vara trevligt??

tycker min blogg känns så himla tom nu för tiden..

ja jag gör nog det jag startar en blogg om bakelser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela