Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Blandat

Publicerad 2012-04-06 02:00:46 i ,

Jag vet inte vad jag ska säga men jag är i kovland nu och har fortfarande inte hittat min mobilladdare.. så nås mest på fb eller s.s (stallet.se)
Jag ska försöka de dagar vi är här i kovland skriva så mkt på datorn.
Men är inte hundra men när vi ha flyttat klart lovar jag att uppgradera båda bloggarna..
Men än så länge står SexyBor.blogg.se helt tom.
Ja jag vet inte vad jag ska säga funderar helt och hållet på att döpa om denna blogg till Sexyborn och ta bort den andra..
Ja så får det bli.. Försöker fortfarande lägga in designen men lär ju lyckats snart iaf!!
bara att hoppats..

Just ja.. ha sökt jobb oxå så nu är det bara att hoppats att man får något av dem.
Jag har iaf ett brustet hjärta nu ialla fall.
Kan man inte höra av sig så tänker jag sluta med det helt jag oxå.. Villl ni veta hur det går för mig kan ni ju alltid läsa det här.
Är så himla less att så fort jag har pengar på mobilen går den runt och runt dygnet runt men så fort jag inte har det så är den knäpptyst.
Kan man inte vara ärlig och säga att man bara vill ha en sak ja då får det fan vara.


nä nu tar man sin feta rumpa och lägger sig ner och sover..

Lovar skriver mer senare idag...

Natti kyss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela