Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Förkyld

Publicerad 2012-04-20 14:31:22 i ,

Jaha.. då var man förkyld igen då!
Men det struntade jag i, var till matforsryttarförening och hjälpte till..
jag ha nu skrivit upp mig på flera dagar så på måndag far jag dit igen, sedan tisdag för då ska jag prata med Eva om lite saker.. sedan ska jag dit igen på torsdag och sedan ska jag skriva upp mig mer och ska ju hjälpa till på dressyrtävlingen oxå den 5/6 och 6/6..

orkar inte skriva mer hejdå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela