Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

förvirrad

Publicerad 2012-04-08 16:05:17 i ,

Ja som rubriken lyder.. jag är jätte förvirrad.
jag vet varför men ändå inte..

Har förlorat dem killar jag älskar mest i hela värden och de kan inte ens höra av sig.. De fick mig att skratta..
Ha känt dem så mkt och länge och de ha alltid funnit där för  mig i vått och tort och nu hör de eller pratar inte ens med mig..

Jag vet inte vad jag har gjort.. kan ni inte snälla säga vad jag gör för fel??
Jag vill ha er kvar och vill leva med er som mina vänner.. ni tillhör min familj och ställer eller ha ställt upp då vi umgicks..
Saknar er så mkt och vet inte vart jag ska ta vägen.. jag gråter mig till sömns och sover oroligt..
Jag är rädd att det ska hända er på erat jobb då ni inte kan höra av er någon gång.. ni har inte hört något från er på månader..


näe.. jag orkar inge mer

hej då =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela