Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Grillat dag 2.

Publicerad 2012-04-14 17:09:18 i ,

Jaha.. andra gången på en vecka man äter grillat.. och ja jag kan bara inte sluta gilla det.
Idag åt vi potatis sallad.. eller i mitt fall potatis gratäng.
Sedan grillade vi fläskkottleter med rödvins marinad.
Har främande av kusin Emelie och hennes familj.
Timothy har så mkt att kolla på så han ville inte ens äta maten.
Sitter runt och kollar lite på datorn, men ska snart gå ut och cykla.. det blir nog en ganska lång runda då jag vill få till kondisen igen.. Men jag kommer cykla in mot matfors...

Men ska gå och hjälpa mamma med lite saker..

men skriver en snabbis till i kväll



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela