Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Kvälls bloggen!

Publicerad 2012-04-06 21:40:11 i ,

Ja som ni ser så skriver man nu så mkt man kan men jag vet inte om vad.
Försöker göra en ny blogg men det är så himla svårt..
Ska se om jag kan få in en bild som header som provisoriskt men jag är inte säker till 100%.


vad tycker ni??


Jag tycker den är fin för att vara provisorisk men nu få jag bara se om jag kan få in den på bloggen..

jag hoppats det funkar och att jag får in den.. annars blir jag besviken på mig själv.

idag åt vi köttbullar macaroner och svampsås.
det var gått.
nu har man tagit en cider och ska nog sätta mig och leta vidare på annat nu

men jag skriver mer i morgon Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela