Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Matfors

Publicerad 2012-04-14 14:10:11 i ,

Hej!
Ja så nu har jag bestämt mig för att jag ha startat en blogg till..
Men denna blogg jag startade nu kommer inte bara handl aom mig utan oxå om andra ryttare och deras hästar.
Jag startade http://matforsryttarna.blogg.se för att andra folk ska kunna läsa lite enkelt om andra ryttare och deras framgång.. självklart gör jag oxå en länkning på bloggen för att ni ska kunna hitta enklare..
så vill du oxå ha en liten reklam inslag på bloggen och att jag följer upp dig hur det kanske gå rpå tävlingar tveka inte att mejla..

Jag har ju länkat till Kim och Tyfon då hon tyckte det lät okej.. så kom igen mejla så gör jag samma sak med dig..  Jag lovar att jag länkar till dig när jag har lagt in inslaget så du kan se hur det blev...


Så tveka inte.. kom ihåg det är inte bara matforsryttare som ska mejla utan alla som vill ha ett inslag..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela