Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Solsken!

Publicerad 2012-04-06 13:47:34 i ,

Hej! japp nu skiner solen och jag tänker dra mig ut och låta mina bäbisar springa runt och leka..
Tessy lät så himla rastlös så nu ska hon få ut och springa lite..
Ska göra en nu design till bloggen oxå.. men vet inte riktigt hur den ska e ut.. det blir nyfiken att se hur jag hade tänkte mig detta..
Jag ha iaf bestämmt mig för att det ska bli en vår design.
Jag längtar nu tills det blir varmare så att blommorna kan komma upp.. tror jag ska se om man hittar lite tusselago.. Vi såg några förra veckan och jag vart så sugen på att plocka bara en liten bukett och ställa på köksbänken här i kovland..
Städa ska vi göra oxå.. Men först och främst ska jag ut med hundarna på gården.. Glad att det finns staket runt om så tessy oxå kan få springa lös lite..
Jag skrev ju igår att jag skulle döpa om bloggen men kom på attd et går ju inte.. då tappar man ju sina läsare..

kan inte ni skriva vad ni vill veta om mig??
snälla vore roligare om jag fick veta det så underlättar det ju mitt skrivande..
Ska se om jag får till detta med bloggen nu annars dör jag ju!!
Vill ju ha en vår design men detta får vara en provisorisk design i stället :)

Skriver mer lite senare

kRam

Mehe... den ville inte laddas upp.. vad jag blir gråtfärdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela