Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

träningsvärk

Publicerad 2012-04-16 15:12:37 i ,

hoppsan!!
det gör ganska ont att få tränings värk men ändå cyklar man.
Jag vill cykla och när man har chansen passar man på.
Ha cyklat ca 4 km i dag men hela helgen har jag cyklat och cyklade före heögen oxå kom jag på..
Jag har inte slutat cyklat utan fortsatte att cykla och och nu har man träningsvärk..
Men funderar på att höra med pappa om vi kan ta och åka ill badhuset och sima lite..
Ska ju följa med Madicken i morgon till Matforsryttarförening och se om jag kan börja jobba där på fredan då de behöver hjälp vissa dagar där. De vore kul att börja jobba där och få hålla på med mitt intresse igen. Var så himla länge sedan jag fick känna hästdoften igen och nu saknar jag den så mkt.

Just ja jag vill dissa lite granna.

Näsets ridskola i sörfors vill jag dissa då de är otrevlig personal.
Jag tar att en hund som skäller kommer fram till mig för att säga att nu är det någon här eller de vill säga hej.
Kvinnan där var jätte sur och skällde på hunden och jag sa att det inte gjorde något och då fräste hon i och sa att han skulle lyssna.. Okej visst en hund ska lyssna med låt den hälsa först.
Okej för en sa till är man hundrädd ja med då får man ju säga till eller så åker man inte till en ridskola för där för det brukar oftast vara hundar där.

ja jag har väl inte så mycket mer att säga en

HEJDÅ!!


Kram             

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela