Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Planering!!

Publicerad 2012-02-05 15:17:14 i ,

Hej!
Japp.. nu ska jag börja planera hur allt ska gå till på veckorna!
Jag måste börja hitta på någonting så jag inte sitter hemma hela dagarna och tråkar i sängen eller framför tv hela tiden!
Är ute på blocket då och då och kollar efter en häst att ta hand om vill börja rida och utbilda mig så jag kan börja tävla!
Jag kan bara inte bestämma mig vilken häst finns så många underbara raser jag kan tänka mig att rida och som jag vill träna men kan bara vara i ett stall.

Sitter inne nu och va ut en snabbis förut med hundarna till och med dom tycker det är kallt ute och de springer in lika fort som de kom ut!
sitter med tjocksockar och fryser om fötterna ingenting fungerar och vi ha ca 13- minus ute! det känns som om vi ha det inne oxå!
Vad ska man hitta på!

Söker någon som kan hjälpa mig med en header till bloggen men ingen vill tydligen göra det!
det vore trevligt om det fanns någon som skulle vilja hjälpa mig!
jag har ju en till blogg men är inte så aktiv med den så jag funderar på att ta bort den och bara hålla på med denna!
Men så fort jag ha fått igång denna blogg och hittat en häst jag vill vara aktiv med och kanske tävla med så kommer bloggen för det mesta handla om mig och hästen!
Jag ha ridigt i nöstan hela mitt liv men bara gått på ridskola i 2 år slutade pga att jag fick rida med nybörjare hela tiden och deras shettisar medans jag red varmblod el kallblod!
jag började bli lite less så jag hoppade av och gav upp och i stället började jag läsa böcker och plugga på internet och sökte mig till privat stall!
Jag jobbade ett tag för Ove Svedin, men fick dåliga nyheter av läkaren så jag var tvungen att sluta!
Jag sökte då på internet och hittade en häst som var 4 år gamal och fick hjälpa till att rida in honom.
Men nu då jag flyttade vart det slut med det och pga att han bodde i vattjom hela sommaren så kunde inte jag ta hand om honom, :´( jag saknar honom verkligen mkt! så fick jag chansen att träffa honom igen skulle jag bli överlycklig!
men nu söker jag en häst att få rida några någon dag i veckan och ta hand om!
pga av dålig ekonomi så vill jag helst inte betala något men jag ställer upp så gott jag kan!
jag ha lite saker jag kan ställa upp med men är mkt rädd om ästtäcket som jag har!
Men jag har oxå ett oanvänt träns som jag smörjer då och då för och hålla det i sick!

jag har en bild på Rusty så ni ska få se hur söt han är =)

Tyvärr är han blöt här pga att det var vinter då det knäppdes och han hade varit i hagen hela dagen!
Han är en welsh ponny och är helt underbar, och busig!
ett stort <3 till honom!

Men ja nu får vi se hur min planering blir!
den kommer upp senare då jag ha bestämmt mig hur den ska se ut =)

Hejdå Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela