Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Saknad!

Publicerad 2012-02-02 15:08:49 i ,

Hej!! ha fått vetat men jag vet inte om det är sant, att vissa personer tror att jag ska ta livet av mig bara för att min sambo ha gjort det!
Alltså visst mitt hjärta krossades när han försvann från mitt liv, men jag kan faktiskt gå vidare och jag träffar folk hela tiden!
Jag har faktiskt folk som stötar mig och jag kan prata om det.
Bara för att han försvann tror folk att jag inte vill leva längre?? vad tar ni er åt egentligen?? Jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna lämna min familj och mina vänner för alla mina vänner är som en familj för mig!
Ni kan prata med mig om det som har hänt, jag bryr mig inte om det! Jag blir bara lättare att lyfta greppet om honom.

Han fanns där för mig och gjorde det i ett helt underbart år och kommer göra det hela tiden fast han är i himmelen!



Jag ha alltid haft honom och kommer alltid ha han i mitt hjärta och huvud.. Även fats jag får en ny sambo.
Jag kommer alltid att drömma om honom och han finns där för mig även som en ängel!!

K= Kärleken fanns
R= Riktig
I= Iskall
S=Snäll
T= Trevlig
O= Olat (nja)
F= fritids människa
F= Familje inriktad
E= Envis (Ja)
R= Riktig kärlek

Jag älskar dig och kommer alltiod att göra det!
Och jag lovade honom att jag aldrig skulle ge upp vad som än hände!
Och det lovar jag oxå!

Nu mer till det roliga!
Va ju på Fbu i går, och som vanligt blev jag stilla stående och panik slagen nä man säger vänster om ja då ska hanna engström göra åt andra hållet i stället och gå höger och tvärtom :P
Ja ja... man får ju folk att skratta :)

Kallt är det oxå, mina fötter fryser och ingen ha lust att komma och värma dem!
Vad alla ska vara taskiga!!

hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela