Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Solsken!

Publicerad 2012-02-11 14:58:17 i ,

Ja som rubriken lyder så skiner solen!
Vill gå ut men det finns ju inte mkt att göra!
Funderade ett tag på att gå ut med hunden och springa och promenera en stund men jag vet inte!
Ska kanske åka till sundsvall men jag är inte säker!
Måse fråga pappa idag igen, men det lär ju bli ett nej..
Jag börjar bli lite små less att inte få göra någonting!
Jag vill hitta på något, finns ju inget att göra annars.
Har ingen häst att rida, söker någonstans att rida i närheten eller i sundsvalls kommun!
Man sk aju kunna ta bussen oxå. men måste man gå typ 2 km så gör ju det inget, ha förut fått gått 4 km när jag ska till hästarna oxå och rida!

Igår var jag i stöde och hälsade på Fanny och hennes familj, vi hade väl det lite tråkigt först men sedan fick vi det roligt igen! Det är ca ett halv år sedan vi sågs sist så det var ju ett tag sedan!
Frida var gankse rolig först skulle hon upp i mitt knä och sedan skulle hon ner från mig och gå till mamma (maja).

Det blir en liten städ dag i dag igen!
Ska plocka upp lite från golvet sopa och skura golv, sedan beror det på hur mkt jag orkar göra oxå!
Så jag få se!

Jag vill ha tillbaka sommaren, saknar den jätte mkt!
Vill kunna bada och ha skoj!
Längtar oxå till saga marschen.

Fast vintern den är ganska fin den med =)
Korten som är knäppta är knäppta med en Nikon d3000


jahopp.... man ha mkt att göra tills onsdag nästa vecka då lillebror fyller 10 år.. hjälp vad tiden går fort allså!!


Kramar Hanna

Kommentarer

Postat av: wilma falk/haraldsson

Publicerad 2012-02-14 20:09:31

Hoppas att du hittar sköt häst/ponny, Jag har hittat en! :)

Svar: jag hittade en..ett varmblod
Hanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela