Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Bilder från dagens Badning <3

Publicerad 2012-07-14 01:13:02 i

SÅ nu har jag ju lovat er bilder så här kommer dem..
 
 
Måste ju ta bilder innan vi blev blöta först ju... Hihihi ingen av oss ville hoppa i först..
 
 
Fina moln bakom oss, men det hindrade inte oss..
 
 
Aja.. jag fick väl vara först då xD
 
 
FAn.. det var ju varmt i vattnet, jag stannar en stund till ja..
 
fegisen ville inte hoppa i... fan man fick ju muta henne med godis..
 

Efter mycket omon men fick man i henne...
Men snabbt gick det upp ur vattnet, men hon hoppade i igen..
 
Jag upp från första gången jag hoppade i...
 

Fan.. tog en jävla tid att ta sig upp.. Kanske ska göra en Robert stil.. neee...
 
 
Himlen var grå men det var vackert ändå..
 
 
Är det bara jag som ser fågeln?
 
 
Alnö bron.. inte så långt därifrån badade man ^^
 
 
Fan kunde ha stannat där ju om man inte frös efteråt så..
 
 
Ja himlen var helt klart underbar...
 

Tänk om man hade en båt..
 
 
Jaaaaaaa... sista hoppet för i dag ^^
 
Bjuder på en bild som inte tillhör detta..
 
 
 
Näe.. nu säger jag natti skriver mer i morgon och kommer då upp nya bilder ^^
 
KOmentera gärna..
 
 
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela