Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Happy Birthday!

Publicerad 2012-07-14 22:55:16 i

Ja som ni läser på rubriken så är det rätt... Min farmor fyller år i dag så var och grattade henne och knäppte lite kort med mobilen som jag tänkte lägga upp..
Jag känner att en bild eller flera skulle uppmuntra er för att läsa så ja, jag hoppats ni gillar att läsa även fast ni inte komenterar..
Jag tänkte lägga upp bilderna från idag och hoppats ni gillar dem även fast det är mat som är halväten..
Det var så himla gott...
 
 
1 a bilden: farmor hade fått gerbera av grannen och de var så fina så jag var bara tvungen att knäppa kort..
2:a bilden är samma fats ändå inte eller ja det är ju från samma blomma men i en annan vinkel.
3.e bilden är en kruka som min farmor hade köpt till lillebror..
 
 
Här är flera blommor vissa fick min farmor av min farbror och hans Sambo.. Kommer onte ihåg namnet..
på 1a bilden är en av blommorna hon fick av farbror..
De luktade så himla gott..
Alla andra hade hon innan men lekte lite med kameran..
 
 
Jupp... nu ser ni hur gott jag tycker det är med rökt peppar lax ^^
 
NU ska vi se..
VI åt gubbröra, Någon sorts risröra, lax både peppar och gravad, nypärer, och efterätt
plus något kött..
 
Tack underbara farmor för den super goda maten och grattis på din dag idag :)
Just ja.. Grattis min älskade och bästa kusin Madelene som oxå fyller år i dag ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela