Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

I'm sorry <3

Publicerad 2012-07-11 01:01:53 i

Min dag har inte varit som andra dagar..
Jag sårade mig själv genom att såra den jag älskar och det ville jag inte göra..
Jag vill inte gråta men jag gör det för att jag har sårat den person som står mig närmast hjärta.
Jag hoppats att han läser allt jag skriver och ger mig en chans till..
Jag vill inte att allt ska sluta med att vi bråka och bli ovänner jag vill att det ska bli något helt annat..
Jag är ledsen om jag ha sårat dig och gjort dig besviken.. Det kanske gick lite väl fort frammåt..
Snälla låt oss börja om igen jag vill inte förlora dig igen eller någonsin..
Jag älskar dig och det vet du..
Jag vill att det ska bli bra mellan oss och även fats vi kan bli ovänner så vill jag att vi ska bli vänner igen..
 
 
Saknade är inte när du här här saknaden är när du är långt borta och jag sårat dig..
 
 
Jag hoppats att du förlåter mig...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela