Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Näset!

Publicerad 2012-06-03 18:40:39 i Bilder<3,

Hej!

Idag klev jag upp klockan 8 och låg och läste, klev upp gjorde mig klar och åt frukost och lite lunch.
klockan halv 12 cyklade jag och min lillebror till näset då jag lovade maggan att hjälpa till på hopptävlingen.


Nu är jag hemma och uppe hos grannen och tänkte bara skriva lite snabbt.
Melinda fyllde år i fredags så vi firar henne idag och i fredags med presenter.
Fick smaka en tårta som jag tyckte mkt om även fast jag inte är gluten men den var super god med jordgubbar och persikobitar i.



Grattis melinda på din dag!

Näe.. nu drar jag vi höres senare =)

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2012-06-04 14:37:58

kika gärna in på vår blogg. har just nu en bloggtävling :)

Svar: jag var in och tittade.. jätte fin blogg att läsa
Hanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela