Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Dåligt till fint

Publicerad 2012-03-09 19:43:24 i ,

Idag ha man inte gjort så mkt ha spelat rottatoli och sedan ha man sittit en stund på tv:n och så klart satt man 3 timmar på datorn.
Funderar på att göra en äppelpaj oxå men jag få se om jag orkar, tänker gå upp nu på övervåningen och packa kanske lite och sedan spela och sticka klart mössan!

Men jag få se ha inte gjort provet än heller så man kanske gör det först sedan gör man resten!
Va ut med hundarna förut, sitter vid datorn och bakom mig har jag en brinande brasa som håller min rygg för varm. så jag funderar på vad man ska göra och så slog det mig, ska skissa lite oxå, men lillebror ska få sitta viddatorn för familjen verkar så sur.

Solen kom en stund fram på eftermiddagen och det blev snabbt upp mot 7 + grader.
Det var skönt ute men halt.
Höll på att sätta sig på arslet.

Ja jag vet inte jag, men ska försöka setta in min nya design snart.. men det är ingen personlig då jag vill göra en nyare senare då jag hittat en häst att rida och att vi ha flyttat klart igen ^^


Den är ju bara för söt, men ha inte råd att beställa men den ser äkta ut ju jag är så himla kär alltså så jag tror jag dör:)

Jag hoppats att ni kan berätta vad ni vill veta om i min blogg, om ni vill veta mer om mig eller om mina djur eller min familj.. eller om någon häst jag ha ridigt kanske vem vet!
Ska lite senare mot hösten ha en tävling tänkte jag men nu ha jag verken tid eller råd att bestämma vad det ska vara för pris vi få se vad som händer ^^

Näe.. mejla och säg vad ni vill!

MVH Hanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela