Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Flytta

Publicerad 2012-03-30 18:44:58 i ,

Hej! ledsen att jag inte ha skrivit men då jag håller på å packar för flytt ''ja igen'' så har jga fullt upp.
I helgen kommer jag kunna sitta mkt vid datorn då jag är hos Fanny och maja i stöde..
Jag hatar och är verkligen less på att lfytta..
Jag flyttade eller snarare vi flyttade 4 gånger bara förra året på sommaren.
Jag kan sacka om magsår man fick..
Men nu hoppats jag att detta är den sista och att vi kommer trivas där vi hamnar!
Vi vill hamna nära Sundsvall då pappa eventuellt ha fått jobb och jag vill ha närmere mina vänner.
Visst jag kommer sakna alla från Ånge men jag har mer vänner i sundvsall än i ånge.

Jag sitter nu inne på stallet.se och rollar.. faktiskt riktigt kul och jag älskar mina vänner där de är som om de vra min familj. Fortfarande ingen som vill hjälpa mig med designen till bloggen men jag får väl pröva ännu en gång och se hur det går.
Annars ger jag upp!
Vet inte hur mkt jag ha prövat och ingenting funkar men sista gången gillt brukar man ju säga..


Tänkte vissa några bilder på en valp kull jag ha haft..


Hm.. någonting stämmer inte bilden vill inte komma upp =(

Jaa får vissa den någon annan gång!!


skriver igen i kväll innan läggdags

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela