Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Förlåt!

Publicerad 2012-03-07 00:46:50 i ,

Förlåt att jag inte ha uppgarterat bloggen så mycket.
Ha haft mycket för mig och så!
Ha inte gjort så mycket förra veckan eller då jag inte ha skrivit utan jag ha mest varit hemma och donat!
I förgår var vi i stöde och hälsade på Maja och Tommy plus barnen.
I går var vi hemma och grejade lite och i dag ja då var man först i Matfors sedan for vi in till sundsvall och träffade Jojja och lars plus deras barn, hade jätte trevlig saknar dom så mycket.

Ha varit ute också tyckte det var så skönt att man lät hundarna va ute och springa för sig själva menads man städade upp från stormen som va för någon dag sedan!
Är det någon som kan hjälpa mig göra en header till bloggen! Eller jag håller på att göra en men vet inte riktigt hur jag ska lägga in den! HA försökt göra allt men ha inte lärt mig riktigt än hur man gör^^

Jag vet inte men jag får bara inte in dem!
Ha inte lärt mig hur man gör här än då jag förut hade en blogg på bloggplatsen.se

Jag sitter nu vid datorn med en braskamin i ryggen och det börjar bli lite varm.. Men skönt!
Få se vad jag hittar på i morgon men jag LOVAR att jag ska börja skriva ordentligt igen och varje dag om jag kan!

GODNATT Kramar  Hanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela