Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Hej!

Publicerad 2012-03-13 15:22:55 i ,

Jaha.. nu har man ätit och ska snart göra klart det sista uppe, håller på att rensa ur garderoben på saker jag aldrig haft eller kommer använda!
Jag får ju nya saker hela tiden och nu har jag bestämt mig för att sortera ut lite saker och det jag inte vill ha eller kan ha slänger jag eller ge bort.
Vissa saker har jag inte ens andvänt.
I morse när jag vaknade var det storm ute, det är ganska så skönt att vakna av att höra blåsten utanför men inte när den blåser in i rumet.
Jag får sova med både täcke och överkastet för att inte frysa när jag kliver upp på morgonen!

Okej, det blåser visst nu igen men inte lika mycket som i morse!
Lillebror kom hem idag efter skolan och var ledsen han hade tydligen ramlat på skolan och gjort illa både knäskål och höften, nu har han så ont att han knappt kliver upp.
Jag lovar att bloggen kommer bli mer intressantare när jag kommer på något bättre att skriva om just nu sitter jag ju bara hemma och latar mig!
Ha bestämt iaf att jag ska börja träna ska ju gå ca 2,5 mil i sommar från sverige till norge.
Det gjorde jag förra året oxå men på lycka av det sträckte jag låret och kunde inte gå.
Kunde inte böja benet så jag fick ha hjälp när jag skulle tex gå och äta frukost..
Eller så åker man ner till stockholm och tävlar där i skytte, orgentering, badar och ha annat skoj på Hvss men jag få se jag vill göra båda sakerna men lite svårt då de är samma helg tyvärr... Någon aver läsare som ska gå i norge eller åka ner till Stockholm och tävla??

jag vill ha komentarer om vad ni vill veta om mig, jag är ju inte så bra på denna sida då jag förut hade bloggplatsen.se den lärde man sig om ganska fort men den här var lite svårare så jag få se vad jag hittar på och lyckats med ^^

ja man funderar på hur man ska göra sin header.. Jag vill ju att bloggen ska handla om allt möjligt och så och vad som ha hänt lite i mitt liv.. men jag kan bara inte bestämma mig om vad det ska handla om ^^
Man kanske ska börja med att presentera sig men det gör jag i så fall i ett annat inlägg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela