Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Holm

Publicerad 2012-03-08 21:30:19 i ,

Hej!
Ja i dag blev det en mysig dag va och hälsade på familjen Elving i holm.
Hade det jätte trevligt men när man kom hem fick man ju veta att ÄLSKLINGEN Tina var hemma hos mamma så hade ju kunnat gått dit en stund och hälsa på!
Men ja så blev det ju inte nu är det ett bar tag sedan vi sågs och jag saknar dig så jävla mycket.
Men ja sådant är ju livet, kan bara inte fatta att jag glömde bort att min älskling va hemma i holm.
Men ja, Fåå vänta tills nästa gång då!

Kommer inte bli så långt blogginlägg då mamma ska sätta sig men det blev ju ett litet iaf!
Fick träffa söta Wilda oxå åh.. vill oxå ha en liten dem är ju så sööööta ju! Vad ska man göra vill bara ha men inte än vill ju gå klart skolan oxå ju!
Ja man få kanske skaffa sig en gubbe först och en egen lägenhet och fixa jobb och pengar först det låter rimligt tycker jag hahaha ja..

Dom är ju så sööööötttttaaa:




Den ser ju riktig ut ju!!
Vill bara ha.. men man ska ju ha pengar oxå så klart ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela