Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Om Mig:

Publicerad 2012-03-13 15:34:58 i ,

Ja jag tänkte berätta lite snabbt om mig då!


En gammal bild, jag och en kompis lekte modeller!!





Namn: Hanna Marika Amanda Engström
Ålder: 18 fyller 19 den 13 agusti.
Född: 930813
Längd: 164
vikt: 50-55
klädstorlek: Small
Skostorlek: mellan 37-39 beroende på modell
Hårfärg: brunt (nu är det rött)
Hårtyp: Kort
Bor: Ånge för tillfälligt
Har bott: Föddes i Njurunda, bodde där tills jag var 6 år sedan vidare till matfors bodde där i 3 år, flyttade därifrån innan 3an då bodde vi i lillström (Nedansjö), sedan när jag slutade 5 an flyttade vi till stöde där gick jag heal åren tills sista halvåret av 9 an då jag bytte skola till liden. Och nu jag då bor man i Ånge.
Familjemedlemar: Mamma (Marika Engström) Pappa (Hans Jonsson) och lillebror (Markus Engström)
hur många djur: 2 hundar (Arrak 12 & Tessy 4) och 2 katter (Kronprinsessan Viktoria 1 och Fjodor 1)
Personlighet:jag är en posetiv och glad tjej som älskar att vara mig själv.
jag kan bli lätt irriterad fast jag inte tänker på det men då är det inte meningen, eller så är det över något jag blir sur över så klart!
hobbies: Hästar, mina djur, naturen, Är med i en förening som heter Fbu (försvarsutbildarna), fotograferar ibland (lånar mammas Nikon D3000)
Allergier: Näe inte vad jag vet men har exem.. och levt med det hela mitt liv ^^


Ja jag vet inte mer vad jag ska säga ni får väl hojta till om ni vill veta någonting mera om mig och i så fall vad jag kanske ha glömt oxå ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela