Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Sundsvall

Publicerad 2012-03-07 22:59:48 i ,

Hej!
ja i dag ha man nästan varit i sundsvall hela dagen!
Va först på arbetsförmedlingen och pratade och där fick man beskedet att jag skulle ta kontakt med skolan om att få en praktik plats på heltid!
Det tyckte jag lät bra!
Men jag vet inte vad jag vill jobba med, så man få se och ta och bestämma sig snabbt. För nästa vecka då åker man till skolan och pratar! Efter att ha varit på arbetsförmedlingen for man till mormor och va där en stund blev bjuden på middag det blev stuvade mackaroner och korv.
Efter att ha ätit middag kollade vi på layla bakar, och sedan sos på liv och död!
Efter det åkte vi till först konsum och köpte ved sedan på jet där jag kom på att jag skulle upp på LV5 och hämta ett prov på 22 lång!
Först skulle jag inte få ta hem provet för att man kunde fuska genom att få hjälp och så, men sedan fick jag ju veta att man får göra så ju ^^ Snacka om att ändra fast man fick hjälp själv av sin egna pappa när man gjorde det!!
Så i morgon blir det till att göra prov och oxå lämna in det nästa onsdag!

Tror jag ska sätta mig och rita lite senare, ha ju tyvärr vänt på dygnet och somnar inte fören 4 på morgonen ^^
men nu jävlar ska jag sluta med det och börja lägga mig i tid och kliva upp tidigt på dagarna!
Jag kan bara inte hålla på så här alls, jag blir ju dålig och känner mig inte ett dugg pigg alls!

Är det någon här ute som kan hjälpa mig med att göra en header?? Eller som jag skrev i går, jag gör headern men behöver hjälp att säta in den ska pröva ännu en gång och se om jag lyckats annars behöver ja hjälp!

En sak till många ha sina namn stora här på bloggen och finskrivet hur gör man det Mvh Hanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela