Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Letar!!

Publicerad 2012-05-11 13:40:10 i Jobb,

Jag hoppats att i morgon det r sol utan annars bryter jag ihop.
Eller ja jag får se om jag tar mig hem först. Annars vet jag innte vart jag ska sova.. Eh.. får lösa det på något sett.
Kollar runt oxå och ser om jag hittar nåot jogg, de har inte hört av sig från Amni's hundhus. men de kanske hör av sig om de behöver hjälp då någon är sjuk eller vill ta ledigt så det är bara att hoppast på det!
Men vill hitta något fler jobb.. kan ju inte bara sitta hemma och hoppats på att någon av dem blir sjuk.
Men jag ha bestämt mig för att jag söker nu de jobb som finns och dem man inte behöver körkort till.. jag är despirat att ha något att göra. Jag sitter nu och kollar igenom olika jobb och vi får eller jag får hoppats jag hittar något som jag är sugen på.
Jag är så himla less på att man ska ha det förbannade körkortet hela tiden, tror inte de att man kan fixa grejorna utan körkort nu längre eller??

Men datorn blir så seg när jag har flera sdor uppe så jag fortsätter skriver om jag hittar något vi höres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela