Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Ridskolan!

Publicerad 2012-05-22 16:30:06 i Hästar,

Jahapp... nu har man varit ute och cyklat och innan klockan 6 ska man vara i stallet igen.
2 dagar på raken känns skönt att få vara i stallet och jag längtar verkligen att få åka dit igen.
Jag har ju fastnat för en häst och han håller mig mjukt om hjärtat. Men tyvärr vill han bara kasta av sina ryttare så jag får inte rida på honom..
Ska höra med Eva idag om jag kan få låna någon av hästarna och rida ut en halvtimme timme med Zäta..
Men tror inte jag kommer få det men man kan ju alltid hoppats..


Mvh Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela