Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Svensk/ engelsk

Publicerad 2012-05-19 16:16:13 i Engelska!!,

Idag har det inte hänt så mkt igen, har tvättat lite och varit ut med kaninen en sväng, Han hade det tydligen kul, han lekte följa jon med Kronprinsessan :P
Själv så sitter jag och kollar runt saknar verkligen att rida, men finns ingen som vill ha hjälp med sin häst!!
Söker jobb oxå men det finns det inte heller, jag kan tänka mig åka till något annat län men då vill jag i så all veta om man kan få bo på gården. Har inte råd att hyra något nu.
Det är skönt att veta att sommaren är på väg men är det verkligen det eller??
Ja själv klart är den det Hanna... Jippi skricker en röst inom mig och jag bara längtar tills det blir sommar. Inte bara för att jag fyller år, men hittar jag någonstans att jobba hoppats jag att det är någonstans jag trivs och att det har med djur att göra.. skulle kunna tänka mig en hästgård faktiskt!
Det finns ju bara ett sett att ta reda på det och det är ju genom att kolla på Hastnet.se kanske :p
jag sökte ju för ett tag sedan till en i torpshammar men han svarar ju inte så nu skiter jag i det. Nu letar jag vidare.
Tänkte att nu medans jag skriver här ska jag kolla och se om det finns något jobb!!

Jag hittade inget, så man får väl fortsätta leta då!!
Kanske finns det något ner mot stockholm, men jag har ett problem :( vill ju åka till norge oxå, men få se får jag jobba den helgen gör jag ju det i stället´.. money money så klart :P

men trevlig kväll, eftermiddag hejdå!!

Today, it has not happened as mkt again, have washed a little and been out with the rabbit for a ride, He had obviously fun, he played follow the ion with Crown Princess: P
Of course I sit and look around really miss riding, but there is no one who wants help with her ​​horse!
Seeking a job oxå but there is not, I can imagine going to another county but then I want to so all know if you can live on the farm. Can not afford to rent anything now.
It's nice to know that summer is on its way but is it really that or?
Yes of course it is the Hanna ... Jippi skricker a voice within me and I just can not wait until the summer arrives. Not just because my birthday, but I find somewhere to work, I hoped that it is somewhere I feel comfortable and that it has to do with animals .. could imagine a horse farm in fact!
It's just another way of finding out about it and that's if you check Hastnet.se maybe: p
I was looking for the a while ago to one in Torpshammar but he does not answer, so now hell with it. Now I'm looking forward.
I thought that now while I write this I'll check and see if there is any job!

I found nothing, so you'll have to keep looking then!
Perhaps there is something down to Stockholm, but I have a problem: (want to go to norway oxå, but seeing I get to work that weekend do I have it in place .. "money money, of course: P

but nice evening, afternoon, goodbye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela