Ceepdream

Fotografering- Djur- Familj-Vänner- Kärlek

Sårad!!

Publicerad 2012-05-11 01:27:10 i ,

Jag känner mig bara i vägen! känns som om allt jag gör förrvärrat allt.
Kan du snälla säga varför jag förtjänar det här??
tycker ingen att jag har blivit sårad tillräckligt än eller är det bara jag som är helt cp??
Jag drömmer hemska mardrömar där du försvinner från mitt liv för evigt, jag vill inte ha det så, men i bland änskar jag att det är jag så jag för en gångsskull ska kunna fåm skippa den förbannade smärtan som jag har i mitt bröst.
Jag tänker inte ställa upp med en debatt men jag vill att du är ärlig mot mig och säger till om du inte vill, men tydligen vågar du inte det, jag blir faktiskt sårad och jag har alltid haft känslor för dig men du värkar inte bry dig så himla mkt om det faktsikt!
Kan du snälla säga vad jag har för fel??
Jag orkar inge längre hållam mina känslor för mig själv längre, och jag vet att du vet vad jag känner men ädå ska du liksom bara såra mig helt och hållet :(
jaja... man får väl leva livet och ta vara på sig själv, får börja sminka mig och göra mig annorlunda för att bli godkänd... Eller vill ni bara ha mig normal?? ja jag har faktiskt ingen anning hur du vill ha det nu..
Men nu vidare!!
Jag funderar på att fixa en lägenhet, känns som om jag behöver komma bort från mamma och pappa och hitta någonstans eget och i min egna stil. Men jag vet inte vart än..
sitter hemma i soffan hos jim och glor på tv medans han sover.. och kidnappade hans mobil för att messa med robban lite..
jag ska snart börja lägga ut bilder tänkte jag men nu så där när jag vill starta upp bloggen som på nytt vill jag bara skriva lite text även fast det kan vara tråkigt men så får det nu vara iaf.. kanske lägger upp några små bilder eller så men inget som handlar om texten om jag inte hittar någon som passar bra in så klart :P
visst är han söt??
tyvärr inte min gubbe, men en underbar vän och bar lyssnare..
Här här han nere i stockholm och ser stilig ut..
men jag ska göra ett till repotage brb :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Tjejen som äger denna blogg heter Hannah Engström och är 18 snart 19 år. I denna blogg kommer du att få följa med henne på hur hennes vardagsliv och kärlek fungerar och går.. Tjejen som äger bloggen är en positiv och glad tjej som lever sitt liv som det kommer.. Följ henne nu när hon startar upp denna blogg på nytt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela